Erzurum’da Gönüllü Annelerin Düzenlediği Kermes Büyük İlgi Gördü
Erzurum Gönüllü Anneler Derneği, DMD kas hastası Ahmet Sami Yıldırım için Lalapaşa Meydanı’nda bir kermes düzenledi. Üç gün süren etkinlik, Erzurum halkının yoğun ilgisiyle karşılaştı.
Kermeste dernek üyeleri tarafından hazırlanan yiyecekler ve giysiler sergilendi. Etkinlik sonunda elde edilen yaklaşık yarım milyon liralık gelir, Yıldırım’ın tedavi masraflarına katkı sağlayacak. Erzurum Gönüllü Anneler Derneği Başkanı Umut Gezmiş, kermesin oldukça verimli geçtiğini ve elde edilen gelirin Yıldırım’ın tedavisine önemli bir destek olacağını belirtti.
Derneğin Fahri Başkanı Gülhan Altınok’un liderliğinde düzenlenen kermese, AK Parti Erzurum Milletvekili Selami Altınok ve Erzurum Valisi Aydın Baruş da katılarak destek verdi. Erzurum esnafı ve Aziziye Kadın Kolları da kermese ürün desteğinde bulundu.
Dernek Başkanı Umut Gezmiş, Gülhan Altınok ve diğer dernek yöneticileri, etkinliğe katkı sağlayan tüm kurumlara, esnaflara ve vatandaşlara teşekkür etti. Bu etkinlik, Erzurum’da dayanışma ve yardımlaşmanın güzel bir örneği oldu.
antalyahabermerkezi.com, Antalya ve çevresinden en güncel Antalya Haber ve Antalya Haberlerini hızlı, doğru ve tarafsız şekilde okuyucularına sunar. Antalya Son Dakika gelişmelerini anlık olarak takip edebileceğiniz güvenilir haber platformudur.