Görüşmenin sonunda, Kotan ve Özdemir, Konyaaltı ve Antalya’nın geleceği için dayanışma içinde çalışacaklarını belirterek, birlik ve beraberlik mesajı verdiler. Böylece, her iki belediyenin ortak projelerle halkın yaşam kalitesini artırmayı hedeflediği ortaya kondu.