Kepez Belediyesi tarafından yürütülen ‘Temizlik Bizden, Temiz Tutmak Sizden’ kampanyası, ilçenin 68 mahallesinde etkin bir şekilde devam ediyor. Bu çerçevede, Mehmet Akif Caddesi’nde gerçekleştirilen ziyaret sırasında Başkan Mesut Kocagöz, esnaflarla bir araya gelerek kampanyanın içeriğini ve hedeflerini anlattı. Ziyaret esnasında iş yeri sahiplerinin öneri ve talepleri de dinlendi. Ayrıca, kampanyanın simgesi olan çıkartmalar esnafa dağıtıldı.
Başkan Kocagöz, ziyareti sırasında çocuklara da ‘Temizlik Kirletmemektir’ çıkartmalarını vererek çevre temizliği konusunda bilgilendirmelerde bulundu. Çocuklara yaptığı konuşmada, yere çöp atmama alışkanlığının önemini vurguladı. “Yerlere çöp atmıyoruz. Eğer ailemiz ya da arkadaşlarımız yere çöp atarsa, onları nazikçe uyarıyoruz. Bugünün büyükleri, mahalleleri ne kadar temiz tutarsa, sizler de gelecekte o kadar temiz bir dünyada yaşayacaksınız.” dedi.
Kocagöz, temizlik konusunda yalnızca belediyenin çabalarının yeterli olmadığını belirtti. Çevre temizliğinin herkesin ortak sorumluluğu olduğuna. “Her sabah sokaklarımızı temizliyoruz, parklarımızı ve caddelerimizi düzenli bir şekilde bakımda tutuyoruz. Ancak bu emeğin kalıcı olması, hemşehrilerimizin göstereceği hassasiyetle mümkündür. Temizlik, yalnızca belediyenin değil, bu kentte yaşayan herkesin ortak sorumluluğudur.” şeklinde konuştu.
Kocagöz, çocuklara daha temiz, sağlıklı ve yaşanabilir bir Kepez bırakmanın önemini vurgulayarak, “Bunun yolu da çevremizi kirletmemekten geçiyor. Kepez’i el birliğiyle koruyacak ve hep birlikte daha güzel bir geleceğe taşıyacağız.” ifadelerini kullandı.
antalyahabermerkezi.com, Antalya ve çevresinden en güncel Antalya Haber ve Antalya Haberlerini hızlı, doğru ve tarafsız şekilde okuyucularına sunar. Antalya Son Dakika gelişmelerini anlık olarak takip edebileceğiniz güvenilir haber platformudur.