Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Yas-ı Muharrem’in 10. günü vesilesiyle düzenlenen oruç açma yemeğinde vatandaşlarla bir araya geldi. Etkinlik, katılımcıların yoğun ilgisiyle gerçekleşti. Programa, CHP Antalya Milletvekilleri ve çeşitli siyasi partilerin temsilcileri de katıldı.
Etkinlikte, duaların ardından katılımcılara oruç açma lokması ikram edildi. Başkan Kotan, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışma ve birlikteliği güçlendirdiğine. Vatandaşlar, bu geleneğin sürdürülmesini memnuniyetle karşıladı ve lokma ikramından keyif aldı.
Kotan, yaptığı açıklamada her yıl Muharrem ayında bu etkinliği düzenleyerek vatandaşlarla lokmalarını paylaşmanın kendileri için önemli olduğunu vurguladı. “Yas-ı Matem Orucu’muzda bu yıl da lokmalarımızı sizlerle paylaşmak nasip oldu. Tuttuğunuz oruçlar ve ettiğiniz dualar kabul olsun,” dedi.
Uzun yıllardır bölge halkına hizmet ettiğini belirten Kotan, bu etkinliğin kendisi için manevi bir anlam taşıdığını ifade etti. Vatandaşlarla aynı sofrada buluşmanın kendisine mutluluk verdiğini söyledi. Etkinlik, katılımcılar arasında sıcak bir ortam oluşmasına vesile oldu.
antalyahabermerkezi.com, Antalya ve çevresinden en güncel Antalya Haber ve Antalya Haberlerini hızlı, doğru ve tarafsız şekilde okuyucularına sunar. Antalya Son Dakika gelişmelerini anlık olarak takip edebileceğiniz güvenilir haber platformudur.