Muratpaşa Belediyesi, çevre bilinci ve atık yönetimi konularında eğitim faaliyetlerine devam ediyor. İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen eğitimler, son yıllarda büyük bir ilgiyle karşılandı. 2019 yılından bu yana toplamda 74 bin 701 kişiye ulaşarak geniş bir kitleye çevre bilincini aşılamayı başardı.
2025-2026 eğitim-öğretim yılında, çevre eğitimi programları kapsamında 3 bin 34 kişi geri dönüşüm ve atık yönetimi konularında bilgilendirildi. Eğitimlerde, katılımcılara küresel ısınma, iklim krizi, çevre kirliliği ve atıkların ayrıştırılması gibi önemli konular anlatıldı. Bu sayede, çevresel sorunlar hakkında farkındalık oluşturulması amaçlandı.
Eğitimlerde, katılımcılara geri dönüşüm tesislerine düzenlenen teknik gezilerle atıkların toplanma ve işlenme süreçleri hakkında bilgi verildi. Bu tür uygulamalar, katılımcıların çevre yönetimi konusundaki bilgilerinin pekiştirilmesine katkı sağladı.
Ayrıca, çevre eğitimi programları kapsamında kreşler dahil olmak üzere 19 okulda öğrencilere ulaşmak üzere düzenlemeler yapıldı. Eğitim programları, farklı yaş gruplarındaki öğrencilerin ihtiyaçlarına uygun olarak hazırlandı. Bu sayede, genç neslin çevre bilinci geliştirilmesi hedefleniyor.
antalyahabermerkezi.com, Antalya ve çevresinden en güncel Antalya Haber ve Antalya Haberlerini hızlı, doğru ve tarafsız şekilde okuyucularına sunar. Antalya Son Dakika gelişmelerini anlık olarak takip edebileceğiniz güvenilir haber platformudur.