Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı etkinlikleri çerçevesinde geleneksel aşure ikramlarına başladı. İlk aşure dağıtımı, Kaleiçi Yat Limanı’nda düzenlendi. Etkinliğe Antalya Valisi Hulusi Şahin ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Büşra Özdemir de katıldı. Yapay Resif Projesi tanıtım toplantısının ardından vatandaşlara aşure sunuldu.
Aşureler, Antalya Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına bağlı merkez ve Alanya aşevlerinde hazırlanarak, Muharrem ayı boyunca Antalya’nın 19 ilçesinde vatandaşlara dağıtılacak. Bu uygulama, geleneksel etkinliklerin sürdürülmesi açısından olarak değerlendiriliyor.
Büyükşehir Belediyesi ana hizmet binası önünde de 2 bin 500 kişilik aşure ikramı yapıldı. Dağıtım etkinliğine Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Cemil Böcek, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanı Murat Yavuz ve Zabıta Dairesi Başkanı Yakup Önder katıldı. Bu tür etkinliklerin, toplumsal dayanışma ve yardımlaşmayı artırma amacı taşıdığı ifade ediliyor.
Büyükşehir Belediyesi yetkilileri, Muharrem ayı boyunca devam edecek aşure dağıtımlarının Antalya genelinde belirlenen program doğrultusunda gerçekleştirileceğini açıkladı. Böylece, vatandaşların bu geleneksel lezzetten faydalanması sağlanmış olacak.
antalyahabermerkezi.com, Antalya ve çevresinden en güncel Antalya Haber ve Antalya Haberlerini hızlı, doğru ve tarafsız şekilde okuyucularına sunar. Antalya Son Dakika gelişmelerini anlık olarak takip edebileceğiniz güvenilir haber platformudur.