Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Yas-ı Muharrem’in 10. gününde Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Kültür ve Cemevi’nde oruç açma yemeği gerçekleştirdi. Başkan Kotan, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Yas-ı Matem Orucu’muzda bu yıl da lokmalarımızı sizlerle paylaşmak nasip oldu” dedi. Oruç açma yemeği, duaların edilmesiyle birlikte katılımcılara ikram edildi.
Yemeğe katılanlar arasında Cumhuriyet Halk Partisi’nin Antalya İl Başkanı Nail Kamacı ve yönetimi, Antalya Milletvekilleri Aliye Coşar ve Mustafa Erdem, Muratpaşa İlçe Başkanı Can Okan Kıran ile Konyaaltı Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı Oğuzhan Erten yer aldı. Ayrıca, çok sayıda STK yöneticisi ve vatandaş da etkinlikte bulunarak dualara eşlik etti.
Başkan Kotan, yemeğin düzenlenmesinin kendisi için önemli olduğunu belirterek, “Yıllardır her Muharrem ayında oruç açma lokmalarını paylaşmak benim için çok kıymetli. Bugün bizlerle olan herkese çok teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu. Katılımcılar, oruç açma anında dualar ederek birlik ve beraberlik mesajı verdiler.
Etkinlik, yalnızca bir yemek olmanın ötesinde, toplumsal dayanışmayı güçlendiren bir platform olarak. Katılımcılar, bu tür etkinliklerin devam etmesini dilediklerini ifade etti.
antalyahabermerkezi.com, Antalya ve çevresinden en güncel Antalya Haber ve Antalya Haberlerini hızlı, doğru ve tarafsız şekilde okuyucularına sunar. Antalya Son Dakika gelişmelerini anlık olarak takip edebileceğiniz güvenilir haber platformudur.